لحظات عاشقانه

عاشق خدام چون تنها کسیه که فریادام اذیتش نمیکنه..

لحظات عاشقانه

عاشق خدام چون تنها کسیه که فریادام اذیتش نمیکنه..

خفه میشم!

به نام خدا 

سلام.. 

 

به اندازه تمام این دنیا غم دارم.. 

به اندازه تمام این دنیا دلم پره.. 

وقتی ترس تمام وجودتو پر میکنه حتی از خودتم بیزار میشی.. 

اون موقع ست که نمی تونی هیچی بگی..

بازم بغض همیشگی اومده سراغم..

چرا آدم باید بخاطر کارهای نکرده محکوم بشه؟؟؟
چرا ما آدما با اومدنمون یجور دل دیگری رو میبریم و با رفتنمون هم یجوره دیگه..

چراااااا آخه؟؟؟؟؟
آدما از زندگی چی می خوان؟؟؟

یه عشق پاک؟؟؟؟

صداقت؟؟؟؟؟؟؟

روراستی؟؟؟؟؟؟؟

زندگی همش همیناست؟؟؟؟

گوشه ای از زندگی ایناست.. که تو این دنیایی که زندگی می کنیم هرچیزی وجود داره جز اینا..

همه ی انسان ها خودخواهن..

همه ی آدما فقط بفکر خودشونن.. 

بعضی وقتا آدم باید خفه شه و هیچی نگه.. 

باید احساسشو تو خودش بکشه.. 

باید نگه چی می خواد.. 

بعضی وقتا هیچ راهی واسه بازگشت به هیچی نداری.. 

منم ترجیح میدم خفه شم.. 

 

پ.ن:فقط 5 روز دیگه مونده.. 

یا حق

کی می تونه..

به نام خدا 

سلاااام.. 

کی تورو از تو قلبم می تونه پس بگیره 

کی مثل من می تونه برای تو بمیره.. 

 

پ.ن:از شمارش معکوس رد کردیم.. هر روز استرسم بیشتر میشه.. 

یا حق

نفرت

به نام خدا 

سلام.. 

  

من با تو یعنی نفرت من تورو نمی خوام پس..

شروع دوباره..

به نام خدا 

سلام.. 

هرچیزی که اینجا نوشته میشه کاملا بی منظوره.. 

و هرچیزی که تو ذهنم بیاد و ازش خوشم بیاد می نویسم.. 

تمام.. 

 

پ.ن:تو که به من یاد دادی قدم زدن خودت چرا وایستادی؟؟؟؟